Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Izabelin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://izabelin.budzetyjst.pl.
- Data publikacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna - strona jest w pełni zgodna z ustawą z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data sporządzenia: 2020-03-29
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Dubaniewicz
- E-mail: [email protected]
- Numer telefonu: 227228977
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Dostępność architektoniczna
Dostępność architektoniczna
Dostępność Urzędu
Budynek Urzędu Gminy w Izabelinie położony jest w centrum miejscowości Izabelin C przy ul. 3 Maja 42.
Parking znajduje się z prawej strony budynku Urzędu Gminy w Izabelinie. Na parking można wjechać od ul. 3 Maja. Na parkingu są dwa miejsca dla osób z niepełnosprawnością, oznakowane znakami poziomymi i pionowymi.
Wejście do urzędu umieszczone jest na poziomie gruntu, nie prowadzą do niego schody, dzięki czemu jest w pełni dostępne dla wszystkich użytkowników. Wejście do budynku jest oznaczone tablicą informacyjną. W budynku urzędu nie ma windy.
Biuro Obsługi Mieszkańca BOM umieszczone jest na parterze, naprzeciwko wejścia do urzędu. Dojście do biura jest proste, pozbawione progów, stopni czy podjazdów. Dodatkowo przy wejściu umieszczony jest telefon, przez który można porozumieć się z pracownikiem BOM, bądź konkretnym wydziałem, w tym również Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej. W razie potrzeby konkretny merytoryczny pracownik schodzi do Klienta do wejścia.
Po wcześniejszym zgłoszeniu Urząd zapewnia osobom głuchym tłumacza polskiego języka migowego (PJM). Interesant zgłasza chęć skorzystania z tłumacza przynajmniej na 3 dni robocze (z wyłączeniem sytuacji nagłych). Zgłoszenia przyjmuje Biuro Obsługi Mieszkańca: [email protected], tel. 22 722 89 32
W urzędzie stosowane są zasady tworzenia dokumentów dostępnych dla użytkowników, w tym dla osób z niepełnosprawnością.
Na parterze budynku urzędu znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnością.
Do budynku urzędu można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
Obsługa klienta
Pracownicy BOM wychodzą z inicjatywą nawiązania kontaktu z osobami o szczególnych potrzebach, zwłaszcza w przypadku osób starszych, kobiet w ciąży, osób z małymi dziećmi, osób poruszających się z białą laską lub psem przewodnikiem, które znajdują się w budynku lub jego otoczeniu.
Pracownicy BOM oraz pracownicy merytoryczni są gotowi do wypełnienia dokumentów za osobę niewidomą, słabowidzącą lub mającą inne trudności w pisaniu.
W takim przypadku – pracownik, po wypełnieniu wniosku zobowiązany jest odczytać opracowany dokument klientowi do akceptacji.
Osoby z niepełnosprawnościami lub osoby starsze, kobiety w ciąży, osoby z małymi dziećmi do lat 4 obsługiwane są poza kolejnością. W razie konieczności pracownik UG zaprasza osobę uprzywilejowaną do obsługi poza kolejnością.